25 Ocak 2011

biraz ravza




      daha önce kızlar için diktiğim bayramlıkların ravza versiyonu da işte bu takım..kızım biraz buğday tenli olduğu için elbise yakışmaz diye gömlek etek diktim.bu günlerde sermayeden yiyorum.bir kermesin ufak tefek işlerine yardım ediyorum,boş kaldıkça elimde onlar var .zaten sadece ravza uyuduğunda ..o da iki saat falan .gündüz tek iş tek konu ravza .ravzayla kitap okumak, yazmak, boyamak,kesmek, beraber yemek yapmak,temizlik yapmak...evcilikti, koşmacaydı ... ben bitap ..o mu?..anne uyumayalım. hayır hayır,ışığı kapatma,beni tuvalete götür ,karnım acıktı kaşar yemek istiyorum, kitap oku,bi tane daha oku...derken uyuya kalır sonunda ..
  yazarken bile enerji lazım:)
 neyse asım emre için bir su çantası dikmeye de başladım yine de .. yakında burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder